Utgång!

Känner mig riktigt laddad inför kvällens utgång! Ska bli så roligt!
Efter att Molly kom till världen så berikades mitt liv ytterligare med en helt ny bekantskapskrets.
Helt underbara människor som bor i närheten och det kunde väl inte bli bättre!?
Jag känner mig otroligt lycklig som har träffat så fina vänner, såhär i vuxen ålder.

8 glada mammor ska ut och äta ihop, på Cliffan!
Gamla hederliga Cliff Barnes, undra när jag var där sist? Har i alla fall enbart roliga minnen från detta ställe. ´
Jag hoppas det blir klackarna i taket ikväll också!

Känns helt rätt att gå ut och festa ordentligt, sista helgen innan jag börjar jobba.
Förra gången detta gäng mammor var ute och röjde ihop så såg jag ut såhär minsann!
Kommer inte vara lika piffad ikväll kan jag lova!






Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag vet inte om jag hade känt igen dig om vi mötts ute - så som du ser ut på bilden. Vilken skillnad smink och annorlunda frisyr kan göra.

Hoppas det blev en riktigt rolig kväll.

Kram

2010-11-14 @ 20:01:10
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Bettan

Hoppas du hade superskoj! Snygg du är!

2010-11-15 @ 08:12:52
Postat av: Frida

Ååååh va roligt med en utgång! Hoppas att ni röjde satan och hade en riktigt lyckad kväll.



Puss

2010-11-15 @ 22:04:08
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Nina S

Ohhlallala...vilket hot mama =)

Supersnygg!!!

2010-11-30 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0