Barnfri helg, igen!

Jag är så tacksam över att ha mina föräldrar så nära!
Det känns så bra att kunna lämna bägge barnen över natten och känna mig trygg med att de kommer ha det hur bra som helst. Denna gången ringde jag inte ens till dem på kvällen!
I lördags var jag och Rich iväg till Västerås på 40-års-fest. Vi hade så roligt, det var verkligen lyckat!
Många engelsmän hade flygit över och en hel del familj också, det var säkert ett 70-tal blandade vänner och familjer på kalaset! Lite farligt bara med gratis mat och dryck, jag drack nog ett par glas för mycket... Var väldigt trött igår, men efter en underbar hotellfrukost mådde jag fint igen!
Så härligt att få dansa, skratta och festa lite tillsammans med min make, det händer verkligen inte ofta numera!

Nu är vardagen tillbaka med stormsteg, mycket att göra denna veckan.
Tvättberget behövs bestigas igen, samt att jag behöver förbereda mig själv för jobbstart och Molly för dagisstart.
Idag är det exakt 3 veckor kvar till hennes inskolning börjar. 3 veckor. Hjälp.

Jag får försöka njuta så mycket det går dessa sista dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0