Halloween!

Vilken härlig helg!
Trots att magsjuka satte stopp för ett mycket efterlängtat besök i lördags, så blev helgen fin ändå!
I fredags hade vi besök från Nyköping. Karlarna slirade på stan och jag och Sarah satt och pratade och pratade i timmar! Underbart och precis vad jag behövde!

Något trötter på lördagen så kom den stora besvikelsen att den dagens gäster drabbats av magsjuka.
Mest synligt ledsen blev Alexander som längtat så efter sin bästa kompis.
Men vi pyntade ändå, med spindelnät, ballonger, ljus och jag karvade fram en glad pumpa.
Helstekt oxfilé med potatisgratäng och bea. Mums!

Och dagen idag har varit slapp. Betalat räkningar, beställt namnband och laddat inför Mollys dagisstart.
Imorgon är det dagen D!

Lite bilder från min iPhone...



Några gäster kort, men hög mysfaktor ändå!



Grrr... Bu!



Otroligt onyttingt... Himelskt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0