En eftermiddag

Efter gårdagens lyckade BVC-besök var det bara ett litet problem.
Molly somnade i bilen på vägen dit och sov även en stund i väntrummet. Så hon sov väl 20 minuter ungefär.
Inte alls bra faktiskt. Körde en extra runda på vägen hem för att hon skulle somna om men icke.
Så det blev GNÄLL i deluxe-format igår.
Jag som skulle få så mycket gjort, betala räkningar, fota kläder till tradera, ja sånna saker som kräver bebis på bekvämt avstånd.
Istället hade jag en liten tjej som fullkomligen hängde fast i mitt ben och jag hann bara med tvättmaskinen och diskmaskinen.

Den bästa medicinen för gnäll-Molly är Alexander. I storebrors sällskap spelar det ingen roll hur trött man är.
Så då vi gick för att hämta honom tyckte jag vi skulle gå till parken. Det tyckte inte Alex "det blåser för mycket mamma".
Så vi gick hem.
Väl hemma fick Alex en idé. "Mamma mitt rör ligger i mitt skåp"
Jag fattade inte först. Rör? Skåp?
Jaha! I garderoben. Fram med den blåa tunneln.
This mama loves Ikea!

De hade SÅ roligt. Bägge två. Och mamman med.















Tänk att dessa två fantastiska varelser är en del av mitt liv.
Varje dag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gullungar (och gullmamma också förstås:)

Kram!

2010-09-29 @ 17:13:25
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
Postat av: Karin

underbara kort!!!

2010-09-30 @ 09:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0