Sooool!

Vilken tur att solen skiner idag och ger mig lite energi.
Inte tillräckligt för att ta tag i alla måsten. Men tillräckligt för att hindra mig från att säcka ihop totalt.
Igår kom jag fram till att jag nog snittar fem timmars sömn per natt. Osammanhängande.
Hur länge orkar man det?
Nu sover Molly bättre igen, förra veckan var det katastrof då hon envisades med att vakna strax efter fyra på morgonen och vara galet pigg.
Men ändå. Hon vaknar varje natt och dricker välling. Alex kommer in och vill ha sällskap tillbaka till sitt rum.
Sen är det ju inte alltid helt lätt att somna om. Lägger mig för sent gör jag ju också. Igår fick jag dock säga farväl till Lisbet Salander, har läst ut sista delen i triologin. Känns lite sorgligt nästan, vad ska jag göra nu? Sova?

Men som sagt, tur att solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jobbigt med så lite sömn, särskilt när det blir upphackat. Behöver Molly verkligen äta på natten? Ingen av våra har ätit nattetid efter 4 månaders ålder men så har vi inte behövr kämpa med viktkurvor heller.

Tur att solen skiner!

2010-09-14 @ 13:05:55
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nej, egentligen måste hon inte äta på natten. Men nu är det en sån vana och en chans för mig att få i henne olja... Med Alex så vande jag honom av nattmaten vid 5 månaders ålder. Men denna gången har jag inte riktigt orkat ta tag i det. Och lite fördelar finns det ju, så jag vill nog inte helt ännu heller. Kram!

2010-09-15 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0