Första snön

Såhär på lördagen innan tredje i advent så kom den första snön.
Det är inte tillräckligt kallt, så det blir mest slask av det hela. Men barnens ögon tindrar ändå när de ser de stora flingorna.

Idag har Alexander varit på kalas och jag åkte och köpte ett par julklappar under tiden. Makens.

Jag har en hel del kvar. Hade tänkt att shoppa i fredags men det satte Mollys magsjuka stopp för. Hon kräktes på lucia-natten och när det gått exakt 48 magiska timmar så slog hon till igen.
Underligt det där, hon är hur pigg som helst i övrigt. Trots att hon inget äter.

Nu håller vi tummarna att vi slipper flera bakslag!

Jag måste få hinna köpa flera julklappar, barnen är klara. De är dock de enda.
Jag hoppas på att min lediga måndag blir just det.
Ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0