Inlägget förlorat!

Well, well var är väl ett inlägg på bloggen?

Jag har inte lyckats få fram texten jag skrev till julgranen.
Den handlade om vår fejkade gran i alla fall. Hur jag alltid krävt en äkta gran, klart granen ska vara äkta! 
Ingen äkta gran, ingen riktig jul!
Eller nästan i alla fall.

Men jag är besegrad. Jag älskar min fejkade gran.
Den är lätt att klä. Den har inbyggda ljus (detta är fantastiskt, vi slipper en massa meck!)
Och det bästa av allt... Den barrar inte!!
Jag behöver inte dammsuga efter barr nästa sommar!

Förrförra året fick Rich dessutom utslag på armarna. Blev alldeles röd.
Så nu kan lata jag skylla på att maken kanske är allergisk!

Det var en mysig helg, barnen var sams och glada.
Molly hänge dock alla sina kulor på samma gren, så vi fick flytta om dem lite.
Bing Crosby på CD'n, god mat och gott vin!

Kanske lite julstämning. För en stund i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Så sött, alla kulor på en gren. Det handlar om att spara in tid så att hon kan göra annat sen. :)

Jag får också utslag av gran, fast kungsgranar är bättre.

Hmm, vi har en liten plastgran i förrådet. I lägenheten i Sthlm funkade den bra - men i ett stort hus på landet? Vi får se.

Fortsätt njuta av din gran och dina barn.

Kramar

2011-12-15 @ 12:34:52
URL: http://www.aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0