Kriss Kross?

...eller vad hette de där två små pojkarna i början av nittiotalet?
De med kläderna bakochfram, guldkedjor och tre rakade streck i ögonbrynen?

Satt och redigerade förra inlägget (bilderna kom ju flera gånger), och inte vet jag om ni la märke till att Mollys jeans är bakochfram? FÖR SÅ SKULLE DET ABSOLUT VARA IMORSE!
Hon klär sig själv numera. Helt och hållet.
Ibland får man rätta till felen. Ibland inte. Idag absolut inte.

En sönderhackad lugg ser man också, där är jag skyldig.
Ojoj, det blev ju Kriss Kross över det med.
Kanske ska hitta den där låten imorgon, Jump? Visst hette den så?
Det var väl lite av en "one hit wonder".
Eller vad det de som även "sjöng" I missed the bus!?

(Hjälp! Varför minns jag allt detta?)

Ledig dag blev det inte heller imorgon.
Jag hoppar in och hjälper till på morgonen, men det är helt ok, jag hoppas bara att jag hinner handla lite julklappar också.
Nu börjar listan på allt som ska fixas bli lång...

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Haha, "Jump, jump - Kriss Kross will make you..."

2011-12-18 @ 21:45:44
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Karin

...jump jump! De var aven forband till Michael Jackson, vilket i sig ar ett under! Ha ha. Minnen.

2011-12-18 @ 22:35:30
URL: http://karinkreativ.wordpress.com
Postat av: Storebror

Varför du minns? Upprepning!

Så när folk undrar varför jag kan låtar av NKOTB helt utantill skyller jag på dig... ;)



http://open.spotify.com/artist/2zrZfs23sjuHDv4E6YRmNf

2011-12-19 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0