Yum, yum!

Sandra, detta är för dig!
Eftersom du var gullig och påminde!

Vad jag åt dag två...

Smörgåsar med ost och gurka (vi var så tidiga att jag hann med två!)
Kanelbulle (och en liten pepparkaka)
Även denna dag en massa sallad till lunch, plus en bit kyckling med broccoli- och ädelostsås
En liten brownie och morotskaka (den delade jag med mitt sällskap)
Mjukglass, ganska stor, med två strössel. Saltlakrits och syrlig hallon.

Ingen middag dag 2, men däremot åkte en godisskål fram!
Polly, Brio och en och annan salt fisk slank ner...

Vilken tur att jag inte vägde mig varken innan eller efter utbildningen.
Igår var jag så mätt när jag kom hem att jag inte ville ha någon middag.
Min make missförstod mig och köpte en stor pizza!
Jag klarade lite mer än halva.

Nån som vill räkna ihop mina kalorier?


PS - Karin, det var inte bea till entrecoten. Det var nära att jag frågade. Däremot var det bea på min pizza igår, så det vägde ju liksom upp.
PS 2 - Jo, det var visst två brownies där efter lunchen. Tillsammans med morotskakan.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Tackar så mycket för uppdateringen! :) Mmm, vågen och kaloriräkning undanbedes vänligt. Jag är ärligt avundsjuk på slut det goda du ätit och njutit av. Två mycket bra blogginlägg att minnas.

Hoppas du har en bra och inte alltför torftig dag. Kram kram

2011-12-01 @ 13:33:24
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Karin

JAG AR HUNGRIG! Siw tog med Lehmanders (?) bea till LA sa fick mig en liten dos. Puss!

2011-12-01 @ 19:00:50
URL: http://karinkreativ.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0