Blogg-ångest!?

Så har man inte skrivit här på evigheter. Och man kommer inte igång.
Skulle kunna skylla frånvaron på bloggen på ett gäng anledningar, men jag hoppar över det.
Nu är det nya tag istället!
Vardagen rullar ju bara på... Jag jobbar 80% sedan nyår och det märks att man inte har lika mycket tid över för allt annat. Livet är ett pussel med skiftjobb, hämta/lämna på dagis och planera tiden.
Ibland får man stanna upp och försöka leva i nuet.

Och just nu tittar solen fram, trots morgonens snöfall.
Jag brukar varna de som tjatar om våren. Tror det dröjer länge än. Världens bakslag om vi får 20 cm snö till.

Men just idag när jag pratat med en fin vän, städat bort en massa gamla kläder och lyssnat på glad musik.
Just idag fick jag nog också en släng av vårkänslor!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Igår fick vi en decimeter nysnö så våren är långt bort ännu. Brukar inte börja förvänta mig vår förrän efter påsk så än är det länge kvar men solen gör så mycket - underbart med de timmar dagsljus som nu återvänt!

2011-02-04 @ 13:03:38
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Härligt att städa bort kläder! Och solen tillsammans med lite drippdropp gör vem som helst småvårig.

Ha en fin helg! Kram

2011-02-04 @ 21:06:24
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0