Tillbaka i poolen!

Vilken otroligt härlig start på helgen!
Jag och Molly fortsätter att babysimma. Numera heter det visst "miniplask", hon är en "Delfin" nu.
Vi har bytt från Solna till Beckomberga, men med samma fantastiska instruktör.
Så underbart det var att få kliva ner i 35-gradigt vatten.
Molly var sååå lycklig. Tjöt av glädje hela halvtimmen. Hon verkligen njöt.
En kompis från förra kursen var med och två äldre barn. Roligt att se Molly bli inspererad av de större.
En liten mysig pool, tända ljus i rummet och en massa bus.
Idag fick de "simma" från kanten och kasta en boll i en korg, jättekul tyckte mini som kastade ordentligt.
Vi övade även grundera för "crawl" (ja, det är sant) och hon fick till det med armarna.
Tänk att jag har två barn som fullkomligen älskar vatten!

Jag var tveksam till att ha simning på helgen. Denna kurs är klockan 10 på lördagar.
Men nu är jag helnöjd, klockan 10 betyder en pigg och glad ett-åring och en superstart på helgen!
Samtidigt som jag och Molly simmade så var Alexander och simmade med sin pappa.
Sen möttes vi upp i Vällingby och köpte presenter till kalasen som är imorgon och nästa helg.
En lyckad dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag blir avis på allt plaskeri. Här finns det en uppvärmd bassäng, 35 minuter iväg. Då måste bebin vara listad från magtiden :o. Eller så får vi åka en timme iväg, det är inte kul.

Ha en rolig kalasdag imorgon.

Kram

2011-02-05 @ 22:11:34
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0