Sammys äventyr!

img_0390 (MMS)

Sammys äventyr! Jag och Alex har en eftermiddag ihop, bara vi två. Vi har åkt till Kista och sett på Sammys Äventyr i 3D. Första gången jag ser 3D på bio faktiskt. Glömmer aldrig "Tv-piraterna" från när man var liten och bara hade två kanaler att välja mellan; man fick hem de där färgade "glasögonen" och visst fick man neongula klistermärken också? Nåväl, filmen idag var söt och mysig, även om Alex inte visste vem som egentligen gifte sig med vem... Just nu springer han igång en hunger (hoppas jag) efter alla popcorn. Sen ska vi gå och avsluta eftermiddagen på McDonalds, efter att vi köpt nya kalsonger. Jag tänkte även förklara igen att Sammy var en pojke och att det var Shelly som var flickan... Och ja, det var dem som gifte sig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å, den filmen har jag och A planerat att gå o se snart. Vad kul att höra att den var ok.

2011-01-05 @ 18:53:49
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Johanna igen =)

Biobesöket är tänkt på fre och då går den fortfarande här uppe. Tyvärr inte i 3D vilket känns lite trist. Tyckte Alex att det var läskigt med 3D eller gick d bra?



Här är tvättmaskinen som vi köpt:

http://www.elgiganten.se/product////EWF148420/electrolux-tvattmaskin



...en toppenmaskin om man har småbarn om man ska tro på expertiserna. Den rymmer 8(!) kg, går nästan ljudlöst och har program där man an ställa in hur smutsiga kläderna är och så tvättar den därefter. För ofta kör man ju hela program på kläder som eg inte är spec smutsiga och nöter på dem i onödan. Vi ska koppla in den när vårat tvättstugebygge är klart...LÄNGTAR!!! JAg har tvättat i garaget sen i somras, suck!



2011-01-05 @ 23:23:20
Postat av: Sandra R

Har Alex fått klart för sig nu vem som var vem?

Härligt med en eftermiddag ihop. När jag har slutat amma ska jag ta med Are på äventyr så att han får mig för sig själv.

Kram

2011-01-06 @ 20:25:02
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0