Bakluckeloppis!

Idag har vi provat nåt nytt och roligt, bakluckeloppis!
Vi slängde in en salig blandning prylar i bilen och åkte iväg till Täby Galopp, parkerade, klev ur och trodde inte våra ögon. Folk nästan klev in i bilen och började rota och fråga priser.

Både jag och maken blev lite ställda och hängde knappt med. Sålde några saker innan vi ens hunnit prata ihop oss om priser... Sedan lugnade det ner sig, men vi blev av med en hel del "skräp" och kom hem några hundralappar och en massa erfarenheter rikare!

Detta ska vi absolut göra om! Nästa gång kommer vi vara mer förberedda och ha ännu mera saker i bakluckan!
Jag kämpade emot suget i shopping-tarmen och höll mig vid min egna bil.
Alexander och Molly hängde med mormor och morfar, hade roligt hela dagen, de har nog saknat varann allihopa!
De kom och hälsade på oss på loppisen och inte helt otippat hittade Alex en leksaksbil han så gärna ville ha.
Och minsann, han lyckades pruta från 50 kronor ner till 30 för den lilla Porschen.

En väldigt lyckad och grymt rolig utflykt!




Kom och köp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Shit va roligt. Det där måste vi som sagt göra tillsammans. Lite kul!

2011-07-11 @ 14:31:44
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0