HOLIDAY!

Tänkte köra lite semsterbilder!
Enjoy!



Efter första dagen på Bamseklubben hämtade jag en tiger...



Pojke, persika, mamma...



Mini i poolen...



Saltvatten var sådär i början...



Det blir en dag på stranden...



Mamma har roligt, Mollly har span på annat...



Lilla tösen...



En del av paradiset...



Mammas lilla hjärta...



Hon har skapat...




En dag hämtade jag Lille Skutt...




...och avslutar med mitt stora hjärta!

Tack Cypern för denna gång! Hoppas vi ses igen!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men ah, vilka fina bilder! De blir bara mer och mer lika varandra, Alex och Molly. Sa sota!

2011-07-12 @ 02:20:55
Postat av: Malin

Gud vilka fina bilder på barnen men speciellt Molly. vad stor hon har blivit!! Ser ut som en underbar semester.

2011-07-12 @ 12:39:55
Postat av: Frida

Åh va härligt det ser ut! Jag förstår verkligen att

Ni hade det bra. Söta är dom små, ja mamman också

Såklart!

2011-07-12 @ 16:34:35
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0