Sista semesterdagen!

img_0961 (MMS)

Ja då var den här. Värsta söndagsångesten på hela året. Sista dagen på semestern. Vi hade tänkt köra en bakluckeloppis igen, men fick lösa husets problem istället. Igår när våra vänner var här och vi (läs: maken) skulle fixa det sista inför middagen så pajar kökskranen, i öppet läge!! Så vattnet rann för fullt och det tog ett tag innan vi lyckades stänga av det helt. Men det blev en underbar kväll ändå! Så morgonen gick till installation av nya kranar. Vi passade på att byta den i badrummet också. Mina fina föräldrar kom förbi, till barnens stora glädje. När de farit höll jag på att få panik, hade varit inne hela soliga dagen. Så vi tog en lång promenad. Alex drog lillasyster, tyckte att hans pappa och jag kunde "hålla handen". Jag kom sedan med den briljanta idéen att vi skulle äta middag på golfbanan så det gjorde vi! Burgare och öl, perfekt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj! Tom jag tycker din semester gick sjukt fort! :-O Men det sag ut som ni hade en mysigt sista semester dag! Kram!

2011-08-01 @ 04:00:45
Postat av: Karin

Oj! Tom jag tycker din semester gick sjukt fort! :-O Men det sag ut som ni hade en mysigt sista semester dag! Kram!

2011-08-01 @ 04:01:04
Postat av: Frida

Men Gud så jobbigt med kranen!!!

Snygg du är på bilden. Kram

2011-08-02 @ 18:04:53
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysigt slut pa sista semesterdagen. Hoppas allt ar bra med er! Fint kort som vanligt!

2011-08-03 @ 04:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0