Efterbild!

En nöjd son med grönt hår och pannkaka i magen!
Precis innan gick han alldeles själv på en offentlig toalett också :)
Det är ju sånt som blir ett bekymmer när man är själv med båda barnen.
"Mamma, nu kom jag visst på att jag är kissnödig!"
Vad gör man? Lämna bordet med all mat. Nej. Han fick gå själv och det gick ju alldeles utmärkt.
Lite småsaker fick vi shoppat också. Bockar av listan.




Sen åkte vi till en park i Sundbyberg så Alexander fick leka med sin bästa vän.
Molly jagade efter grabbarna och jag jagade efter Molly.
Jag försökte vara lite i solen i alla fall! Hade önskat att jag också kunnat sitta på en filt och mysa med de andra tjejerna!
Varmt i bilen och trötta barn som jag höll vakna. Och de höll mig vaken, trött mamma!

Litet senare unnade jag mig en tur till Coop. Underbart svalt och bara lite folk.
Och bara jag och min kundvagn!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag riktigt avis på dig och kundvagnen, tänk va skönt.

En sval affär och egen tid.

Du är evigt välkommen till filten. Solen behöver du inte oroa dig för iaf ;-)

Vi hörs och ses snart! Puss

2011-06-30 @ 21:03:56
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vad fin han blev! Duktig kille som fixar att gå på allmän toa själv. Jag hade nojat för mycket för det. :)

2011-07-03 @ 21:08:15
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0