Minnen.

Ibland roar jag mig med att kolla på bilder i datorn som är exakt ett år gamla.
Bläddra upp dagens datum och titta om jag fotat någor den dagen.
Ganska roligt faktiskt.
Kameran har fått vila alldeles för länge nu. Har iofs använt min iPhone en hel del.
Men min "finare" kamera ska få vakna snart. Ska nog köpa ett nytt minne till den imorgon.
Hoppas jag hittar glädjen med att fota igen. Inget måste, ingen ångest. Bara fota för att det är roligt.
Var så länge sedan. Men nu längtar jag lite i alla fall.

Här är bilden. Ett år minus två dagar gammal.
Vilken liten skrutta jag hade!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va fina ni är och Var!

2011-06-21 @ 23:24:57
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0