Vi tränar på tofsar

img_0808 (MMS)

Mollys hår har aldrig blivit klippt förutom ett par små nafs i luggen. Hon har alltid tyckt det är roligt när jag sätter upp hennes hår i tofsar. Men hon drar ur dem lika fort som jag satt upp dem. Idag hittade jag en ny sort riktigt små snoddar som jag ville prova. Två knep tog jag till, Nils Karlsson Pyssling i Dvdn och så likadana snoddar på storebror! Hon slog rekord, jag tror hennes tofsar satt i över en halvtimma! Och idag lärde hon sig hoppa också. En ganska stor dag i Mollys liv!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Gud vad söta!

2011-06-20 @ 23:21:22
URL: http://www.norrlandstankar.wordpress.com
Postat av: Karin

Vad gulligt! <3

2011-06-21 @ 03:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0