Helgen

Oj, så fort helgen gick!
Efter en vecka med mycket jobb och nån slags post-Budapest-depp (Ja! Det blev Budapest, fantastisk resa! Inlägg kommer...) så fick det bli slapp helg med barnen.
Igår var Molly gnällig som få, det kan göra mig nästan galen. Hon hänger i mitt ben och är med mig överallt. Hon tjatar om att spela på min telefon och vill bestämma över det mesta. Oj oj, vilka fighter jag får ta med henne.

Så idag blev det Alex dag, vi åkte till Vällingby, diggade till indianer och köpte dyra vinterskor. Vi köpte en ny pysselbok eftersom intresset för bokstäver är stort. Vi tittade på fiskar i zoo-affären (Alex konstaterade att de inte ens är rädda för döskallarna i akvariet). Vi köpte ingredienser till chokladbollar. Sen "tog hans ben faktiskt slut i affärerna" och vi åkte hem. Efter att vi bakat spelade vi Sonic racing på Xbox.
En mysig dag efter en intensiv vecka.
Lite trötta allihopa.
Imorrn går vi på't igen. 9.30-19.15 för mig. Hepp.

Bilden togs igår när Alex racade runt sin lillasyster. De ramlade precis efter, lite för fort och lite för snävt. Men ingen fara, det skrattade ikapp när de låg på marken inknölade under cykeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0