Host, host...

Lite bloggfrånvaro vare här!
Men hur tråkigt är det inte att tjata om att man är sjuk? Jag ruttnar verkligen.
Gav upp i fredags och åkte till VC. Fick ju ingen tid på den jag tillhör, blev hänvisad vidare, hamnade fel.
Men sen blev det ändå så rätt. Sköterskan bokade in mig på studs när jag ringde från parkeringen(!), så nu byter jag vårdcentral igen!

Skojjade lite om att jag var där med "dagis-virus" och bara vill ha något för hostan så jag kanske sover längre än 20 min i stöten.
Men dr vill ändå ta CPR och det var visst bakterier jag har!
Så besöket resulterade i penicillin och den bästa hostmedicinen.
Kan jag få bli frisk nu?


Kommentarer
Postat av: Tove

SKönt att äntligen ha fått lite mediciner, hoppas du blir frisk nu!

Krya, krya!

2011-10-23 @ 17:28:38
URL: http://lovetove.se
Postat av: Karin

Jaa, hoppas verkligen du blir av med hostan och far bli frisk nu! Skont att du gick till dr.

Kram!

2011-10-23 @ 21:52:19
URL: http://karinkreativ.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0