Jobbar och hostar vidare...

Ja, det är vad jag har gjort denna veckan.
Och så var jag på ett föräldramöte på Alexanders avdelning. Jag blir alltid lite fnissig. Jag. På ett föräldramöte.
Det var bra. Vi är alla så nöjda. Den årliga enkäten visade ett toppenresultat av Stockholms förskolor. Och det är vi. Jag älskar barnens förskola!

Min kärlek svalnade en aning när vi fick en praktisk uppgift. Hjälp. Jag satt med tre måttligt motiverade pappor.
Men det var ju bara att göra det.
Skriva en saga till barnen.
Så ja. Nu har jag skrivit min första bok.
With a little help from my friend.
One friend.


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Hosta är nog nåt av det klängigaste man kan få på sig. Hoppas den försvinner snart.



Jag tänker som du, är jag redan en förälder som ska sitta på föräldramöte och tycka och säga? Har barnen fått höra sagan eller ska den läsas senare? Jag är intresserad av att läsa den. :)



Krya på dig, kram.

2011-10-30 @ 12:54:28
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Karin

Men vad kul att fa skriva en saga! Vad gor Sven i sagan? Hoppas du blir av med hostan snart! Stor kram.

2011-10-31 @ 08:28:00
URL: http://karinkreativ.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0