Meandi

Jag älskar kläder från meandi!
Nu var det ganska länge sedan jag var på ett party och ruinerade mig. Men "with a little help from my friend" fick jag beställa lite hemliga paket häromdagen.
Hemliga paket. Passar mig perfekt. Lite lagom läskigt sådär. Man vet ju faktiskt inte vad man (eller barnen är det ju) får. Spännande! Och jag har haft sån tur!
Dessa plagg kom i förrgår, två till Molly och två till Alex. Så fina!
Molly fullkomligen ÄLSKADE den vita tunikan med trädgårdsmotiv. Alex tyckte jättemycket om sin svarta kofta.
Roligt, roligt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Alice fick också den söta klänningen. Allt förstort såklart.

Vincent fick samma kläder men tshirten var skadad... Reklamerar den. Koftan fungerar kanske nästa höst, sjukt stor 122/128. Gaaalet stor! Men fina kläder, jag är nöjd!

Det glädjer mig att ni också är nöjda! Allting gott! Pöss

2011-10-06 @ 20:27:48
URL: http://mamastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0