På äventyr!

Igår reste lille killen med sitt nya pass.
Min lille pojke har åkt till England över helgen med sin pappa.
De ska bo hos farmor och farfar, hälsa på storasyster och storebror.
Storebror Joe som blir vuxen på söndag. 18 år fyller han. Hjälp. När jag träffade honom första gången var han åtta år och blyg.
De kommer få en härlig helg i England där hösten inte riktigt kommit ännu.
De får äta svärmors fantastiska mat, titta på fotboll och ha en massa skoj!

Ändå rullar mina tårar efter jag vinkat av dem. Kan till och med kalla det för gråt. Inte bara en liten snyftning.
Det kommer alltid vara så va?


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag tror att det kommer att vara så väldigt lång tid framöver. Fram till det att Alex går på högstadiet iaf. För min del blir det väldigt känslosamt att lämna Are på Mulle. Då handlar det bara om några timmar. Separationsångest?



Är Joe 18 i år? Oj, jag ser alla bilder du lagt ut, framför mig och ser en ung grabb. Hoppas att Alex och pappa får en kanonhelg i England och att du och Molly får en minst lika fin helg hemma i Sverige.



Kram

2011-10-14 @ 15:07:35
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Karin

Ah, stora killen aker till England! Hoppas de far en trevlig helg, och du med! Om du pratar med Joe, sa far du halsa harifran och gratulera. Herregud, 18!!

2011-10-14 @ 21:37:40
Postat av: Mormor och morfar

Jadå, det kommer alltid att vara så...t o m när dottern börjar närma sig 40 år!! Usch vad tiden går fort.

Kram, hoppas Du njuter av helgen, det gör vi tillsammans med Molly!

2011-10-15 @ 14:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0