Nästan vardag

Jag jobbade lite i mellandagarna och även nyårshelgen. Helt ok för mig som ändå ville ha en lugn nyårsafton hemma med familjen.
Blev lite för lugnt efter god middag med gott vin. Både jag och Alexander somnade på soffan innan tolvslaget!
Mig gick det iallafall att väcka, gick ut och pussade in det nya året under en himmel täckt av fyrverkerier.

Idag var jag ledig med barnen och det blev ett kärt återseende med vänner. Två dagiskompisar till barnen och en vuxen kompis till mig. En härlig dag! När det var dags för våra gäster att gå hem ville Mollys pojkvän stanna kvar. Självklart fick han det och de hade en massa skoj ett par timmar till.

Här är busungarna när de vägrar äta maten! Inget ovanligt med dessa två, råkar jag veta. Tror inte ens de få sitta vid samma bord på förskolan. De är som ett gift gammalt par. Söta som socker, envisa som få!

Gott Nytt År på er förresten!
Hoppas det blir ett grymt år för nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Det verkar som att det gångna nyåret blev lugnt i de flesta barnfamiljer. Ett trött år som går över i ett 2012 med massor av energi.



Vad gulliga de två småttingarna är på bilden. Härligt med så goda vänner i den åldern.



Kramar

2012-01-04 @ 12:38:51
URL: http://www.aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0