Dagen före domedagen...

Imorgon är det 1-års-kontroll på BVC. Detta innebär sprutor (två dessutom), mätning och vägning.
Jag fruktar vägningen. Som ni vet så är Molly en rikitig lättviktare.
Förra gången jag var där så vägde hon 8290 gram. Lilla skruttan. Då var hon 11 månader och 12 dagar gammal.
Imorgon kommer hon att vara 1 år och 8 dagar.

Tack till er som frågat, sist sa sköterskan att läkaren skrivit en kommentar i Mollys journal "Minsta avvikelske från nuvarande kurva innebär remiss till ???" Jag minns inte vad de hette, men då kommer de utreda eventuella allergier. Allergier. Låter tråkigt och jobbigt. Men jag tror inte att hon är allergisk. Hon har aldrig haft några utslag på kroppen eller liknande. Hon bajsar dock oftast väldigt löst. Så jag tror mer på att det skulle kunna vara nåt tokigt med hennes mage eller tarmar. Vi får se vad de säger imorgon. För någonting kommer de säga.

Jag vägde Molly ikväll när hon skulle bada. Jag fick ont i magen.
Vågen visade på 8,1 kg.
Min lilla mini-Molly.

Tänk på oss imorgon?

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi hejar på här i Sundbyberg, det kommer gå jättebra och även om dom tar det vidare så är det ju för hennes skull. Det är ju bra.



Vi håller tummarna, från sjukstugan (jag är föryld)



Kram

2010-08-23 @ 21:18:04
URL: http://mamastar.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag har redan satt igång att tänka på er. Heja Molly, alla kan inte vara stora och tunga.

Kram

2010-08-23 @ 21:59:18
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Johanna

Håller mina tummar hårt för att det går bra! Stort lycka till!!!

2010-08-23 @ 22:18:33
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ska tänka på er idag! Om det nu är någon allergi inblandad är det ju bra att kolla upp det så jag tycker inte du ska frukta läkaren utan lita på deras kompetens. Hoppas alltgår bra. kram

2010-08-24 @ 06:50:37
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0