Varm som en drake!

Detta inlägg skulle egentligen skrivas igår... Men eftersom Alexander inte somnade förrän 22.15 så fick det vänta till idag. Ikväll blev det också ganska sent, men nattningen tog verkligen inte lika lång tid!

Igår var det förskolans dag. Barnen fick komma utklädda till dagis och sen träffades områdets förskolor i parken och såg på teater med några clowner, väldigt uppskattat! Jag köpte en alldeles underbar dräkt till Alex, han var så fin!
Och kände sig fin själv, vilket är ännu roligare! En mycket glad drake skuttade till dagis! Och blev uppraggad av en söt prinsessa "Åh, miiiin drake!". Hon tog draken i hand. Draken fick lite röda kinder.

Jag och Molly gick på en lååång promenad i väldigt rask takt, de andra mammorna kunde hålla världens tempo utan problem. Själv fick jag stenar i skorna, slut på vatten och Molly drog ständigt av sig solhatten. Men vi kämpade på (26 grader varmt), Molly somnade och mina tår började göra ont. Hemma upptäckte jag fyra blåsor, skoskav. Aj.
Trötta men glada njöt vi sedan i den varma poolen på babysimmet! Vilken dag! Helt slut och med en son som inte kunde sova. Vi somnade i princip samtidigt. Det kommer inte bli sent ikväll heller. Gäsp.

Min fina drak-pojke!



På väg till en rolig dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Världens sötaste drake!!! Vilken rolig dag. Sånna typer av aktiviteter saknar jag här! Vart hittade du den där fina dräkten?



Sista bilden är ju bara för underbar! Den fullkomligt utstrålar lycka!!!



Trevlig helg...kram

2010-05-21 @ 23:38:25
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Två underbara bilder! Solsken genom skärmen. :)

2010-05-24 @ 08:24:29
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0