Lås in era döttrar!?

Ja, kanske inte ännu... Men säg runt 2023, när Alexander raggar tjejer!
Den store charmören, han kan till och med genera sin mamma med alla komplimanger!
Oftast kommer de vanliga...
"Mamma, jag älskar dig jättejättemycket!" eller "Du är så fin".

Men ibland kommer han med fantstiska "one-liners" som kommer få tjejerna på fall...
"Mamma, så fin du är i den där tröjan, rosa är din bästa färg"
"Vilken tur att du är min mamma, du är ju min bästa vän och gör mig glad"
"Åhhh, så vacker du är i håret" (skippade "mammatofsen" för en gångs skull)

Eller som när vi vaknade i fredags, jag var fortfarande trött.
Mutade Alexander med min iPhone och vände ryggen mot honom, kröp ihop för att kanske få sova en stund till.
Efter lite spelandes viskar Alex...
"Mamma... Mamma, kan du inte vända dig om? Du är så mycket finare på andra sidan!"




Underbara unge! Här är vi en aning kladdiga efter chokladbolls-bak!

Kommentarer
Postat av: uLrica

HAHAHA, värsta gulliga kommentaren... :)

2010-10-14 @ 18:14:51
URL: http://ulricaullman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0