Lediga idag!

Har haft en härlig ledig dag med barnen.
Hade hoppats på sovmorgon men fick morgonmys med barn i sängen och Bolibompa på tvn istället. En något sen, stor frukost och lite lek på mattan, kaffe och laptop för mig.
Tog bilen till en lagerutförsäljning där jag fyndade Katvig och Bellio. Var där inne i över en timma! Tåliga barn som imponerade. Vi fick kaffe och gotter. Trevligt.

Nästa stopp var Mulle Meck-parken. En rolig fin lekpark där sakerna känns riktiga. Här åker vi flygplan alla tre!
Lite dålig bild, men jag vände på iphonens kamera. Så fiffigt.
Hem till pizza och bokläsning.
Nu när Alex äntligen somnat, efter en massa fnitter från oss båda, blir det ett glas vin för mig!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken härlig bild på er alla tre!

2011-08-26 @ 07:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0