Hoo hoo!

Tack söta ni för era kommentarer om bilden nedan!
Vi hade en jätterolig fest, mat och dryck i loungen på jobbet och sen gick många av oss vidare till Le Bon Palais och dansade till de nästan stängde. Så skönt att min vän insåg att det var dags att åka hem, själv hade jag kunnat fortsatt hela natten tror jag. Kände mig ung, pigg och väldigt glad!
Dagen efter kände jag mig som motsatsen, gammal, trött och sliten.

Och hjälp, vad länge sen det var jag bloggade!
Jag hinner inte känns det som, men saknar det samtidigt.
Jag har jobbat en hel del på sista tiden och saknat mina barn. Sett till att få tid med dem då tiden finns och med maken likaså. Då får datorn vila.

Men nu kör vi igen va?

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Bra val där, familjen före datorn. :)

Kul att ha dig tillbaka i bloggsfären igen.

Kram och trevlig helg.

2011-03-19 @ 07:46:29
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Malin

Japp, nu kor vi! Har saknat dina inlagg och kort pa barnen! puss pa dig!

2011-03-25 @ 01:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0