Höst eller sommar?!

Underbara väder! Tänk om hösten fortsätter såhär? Då kanske man klarar ännu en vargavinter med vettet i behåll. Jag har haft en ganska intensiv vecka på jobbet. En nyanställd teamleader har gått bredvid mig på alla mina pass. Så det gäller att tänka efter, förklara och visa. Men det har varit roligt. Framförallt är denna kille grym och kommer klara detta galant!
Men nu är det ledigt och helg!
Jag började med sovmorgon och frukost på sängen. Sen var hela familjen på grimsta och tittade på Alex träning. För en gångs skull körde de två-mål. De hade så kul! Men Alex var en trött pajas för det mesta. Det bästa var den långa jättekramen han gav Ted efter att Ted gjort mål för de röda. Ted hade till och med en målgest. Fem år gamla och alldeles underbara! Här delar av Vällingbys fotbollsskola...

Gulsippan Boys!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja härliga höst!!!



Vilka söta grabbar!

2011-10-01 @ 23:29:59
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0