Kommentarer

Det är ju så roligt att få kommentarer på sina inlägg.
Jag blir i alla fall peppad att blogga mera.
 
Men det finns något jag funderat över. Kommenterar man kommentarerna? Och svarar på frågor?
Får jag en fråga så vill jag gärna svara på den.
Gör jag det här, eller i bloggen hos den som kommenterar?
Om sen någon frågar något och inte har en blogg att svara i?
Hur gör ni andra?

Jag har funderat så mycket på detta att jag inte gjort något åt det.
Ignorant.
Så, nu har jag svarat och kommenterat en del på mina egna inlägg.

Kommentera gärna! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jag går oftast in till den som kommenterat och svarar där. Det är drygt att gå tillbaka i någon annans blogg och klicka fram inlägg för att se ett eventuellt svar. Å andra sidan är det just det jag bör räkna med att få göra om jag ställer en fråga. :)



Jag älskar kommentarer, så länge de är skrivna av en sund person.

2011-10-17 @ 11:05:45
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Bettan

Jag gör nog lite olika. Tycker också det är förvirrande men det enklaste är nog att gå in på den andres blogg och svara så att man inte rikserar att missa svaret. :-)

2011-10-17 @ 13:01:39
URL: http://familjenwigenstam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0