Klippt!

img_1254 (MMS)

Nöjd kille med både rött, grönt och svart i håret! Men aningens kort tycker jag kanske. Efter frisören skulle vi köpa lite kläder till morgondagens fotografering på dagis. Alex ville ha en skjorta, eller så var det mest jag som ville det. Han ville ha Sonic-tryck. Mamman vann och han var nöjd när vi hittade en blårandig skjorta i femte affären. Efter flera timmar var allas tålamod slut och jag vet inte vem som gnällde mest, jag eller mina barn. Minst gnällde mina föräldrar.   De gnällde faktiskt inte alls.


Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Nej, varför skulle vi gnälla, när vi var tillsammans med de bästa barnen i världen?!?

Det var också härligt att ha Molly hos oss lördag-söndag.

Tack för att vi får vara en del av era liv!

Puss, puss

2011-09-25 @ 22:32:39
Postat av: Sandra R

Ojojoj! Alex ser ut att vara tagen direkt ut Ben 10 eller en liknande serie. Coola killen. :)



2011-09-27 @ 11:18:19
URL: http://www.aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0