Det är de små sakerna i livet...

...som kan göra mig så glad!

Jag jobbade mestadels ute ikväll. Det var ju "friskt" om man vill vara positiv. Eller skitkallt om man har glömt sin mössa hemma. Och fastnar utomhus i flera timmar utan att gå in.
Glashalt blev det också. Gled runt i gummistövlar på svart is.
Lite kall var jag allt.
Men jag hade roligt.

Kom hem sent och pratade lite med maken i soffan. Gick upp för att somna framför TVn.

Då hittar jag ett halsband på min kudde. Min lille Alex har gjort det på dagis. Underbara lille killen.
Bett sin pappa lägga presenten till mig på min säng. Sedan hade han själv gått upp och flyttat det till kudden.
Bättre så.

Jag sover med det på.
Jag är varm efter all kyla.
Det är de små sakerna som ibland är den största lyckan.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men lilla gullungen <3 <3

Hittade du mobilen?

Titta in hos mig sen, du har fått "pris"!

Vi ses i em!

Puss

2012-01-13 @ 09:51:25
URL: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
Postat av: Karin

Ah, nu blev jag alldeles varm i hjartat jag med. <3

2012-01-13 @ 21:42:04
URL: http://karinkreativ.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0